Lagu Rasmi Blog Ini : 'Satelit Puaka' Wings

'satelit puaka,lu patut diibaratkan tergantung di angkasa,bersaksikan dosa..' knpa lagu ni? sebab mulut aku pun puaka jugak hahaha

31 December 2009

'mari 2010,mari'


Hari ni 31 disember 2009,hari last utk tahun ini.Mmg tidak syak lagi,masa skrg berlari dgn cepat,tau tau je dah nak masuk 2010.Umur pun meningkat dari 17,eh silap,27 ke 28 hahaha.Makin tua kita ya rupanya.Bawak-bawak la sembahyang korg oi heheh

Aku tak tau la korg,tp aku tak suka keluar mlm new year.knp? SEMAK.semua SEMAK.Jalan konpom jamm mcm kimak,roadblock tiap-tiap kilometer,orang mabuk muntah tepi jalan dan mcm-mcm lg benda kimak,yg buat otak aku semak.Cukup la last year aku terkena,dari tol Kota Damansara nak ke Curve,dekat sejam setengah! Padahal dari tol tu nak g Curve tak sampai 5km je kot.Mcm babi.

Bila da tua (hahahaha),aku jadi makin malas nak 'huha huha',so mlm new year lg bagus aku duk rumah tgk tv (skrg ni aku tgh tgk 8TV,ada live countdown dari Curve,si Zher ni pun bole tahan cunnya ahaha).Kalau kat sana,kang da settle,nak balik pun satu hal,kena layan trafik jamm lg,konpom.Ni kjap lg,aku tutup tv,trus membuta hahaha

Ok la,aku nak ucap slamat tahun baru 2010 to korg,sdare mare,kawan-kawan,geng,korum..Happy New Year dan 'yamseng!' 'cheers!' 'tanik gedegak!' hahaha

Owh,DON'T DRINK & DRIVE! kalo minum teh tarek tadahal.hahaha

3 comments:

  1. selamat tahun baru to you too :)

    ReplyDelete
  2. 'yg penting kita happy,haappy..suka suka eh,nyanyi di pinggir jalan' (lupa dah indon yg nyanyi lagu ni hehe)

    ReplyDelete
  3. buruk ah blog ko




    hahahhahahahhahahahhhahahah

    ReplyDelete