Lagu Rasmi Blog Ini : 'Satelit Puaka' Wings

'satelit puaka,lu patut diibaratkan tergantung di angkasa,bersaksikan dosa..' knpa lagu ni? sebab mulut aku pun puaka jugak hahaha

21 February 2010

'EVERTON berhak menang'

SAKIT HATI.Ya,memang aku sakit hati dan jiwa! Bukan sebab percintaan haha,tapi sebab bola.Aku memang gilakan bolasepak lebih dari Fazura haha.Aku sakit sebab dgn AC Milan,Manchester Utd bole menang 3-2,tapi bila lawan Everton,kalah 3-1..ADOYAIIII..bahan team org lain adalah perkara biasa bagi aku,tapi bila aku yg kena bahan,sakit otakkk jugakk laa! (mode : STRESS)

2 comments:

  1. Glory..! Glory..!

    Naik lori makan pengat,
    Glory la sangat..!

    ManUahahaha...

    ReplyDelete
  2. adat.
    aku ni bkn tahap sakit ati.
    tahap makan ati.hahahaha

    ReplyDelete