Lagu Rasmi Blog Ini : 'Satelit Puaka' Wings

'satelit puaka,lu patut diibaratkan tergantung di angkasa,bersaksikan dosa..' knpa lagu ni? sebab mulut aku pun puaka jugak hahaha

17 March 2010

'6 Jahanam'


Kadang-kadang aku lupa aku ada blog (blog ni la,mana aku ada blog lain haha),dan aku lupa aku ada laptop & broadband.Ada skali tu,dvd kt bilik da hbis tgk,then bosan tak tau buat apa.Aku pun belek-belek magazine2 lama.Bosan.Tiba-tiba nampak kotak bawah katil.Kotak laptop? CIS! AKU LUPA AKU DA ADA LAPTOP HAHHAHHAHAHA.Kesian,muda-muda da pelupa!

Ada member aku sound 'blog ko ni da mcm blog MU je'.Ye la,aku gila Man Utd,so mestila aku bnyak crita pasal MU,btol tak? tapi btol gak ckp dia,kena fair la jgk.Kena gak ada cerita2 selain bola.Jangan risau,semua itu akan menyusul dimasa hadapan,aku janji hahaha

Semalam aku pegi Setapak,lepak kedai makan classmate aku masa kat STMSKL (98-99),D'Chengal Garden Cafe,kedai si Zul Boyak.Bapak sedap 'ayam penyet' dia! Usop da balik,dengar aku ada,trus dtg lepak balik hoho.Aku baru dpt tau yg sorg classmate aku,Mail,da meninggal dunia 2 tahun lepas sbb kemalangan.Mail mmbr yg baik,rapat gak ngn aku walaupun dia duk asrama,aku ulang alik,tp slalu lepak,study sama2.Allah SWT lg sayangkan dia,Al-Fatihah utk Mail

Aku,Nik,Zul,Usop,Djamil ngan Nan cikgu panggil '6 Jahanam' sbb perangai masing2 mengalahkan setan hahhaah tapi bila SPMV klua,semua gempak! Pangkat 1 & 2 je beb! hahaha ni lah berkat usaha slalu ponteng klas! Harap-harap dapat jumpa yg lain,mesti banyak cerita nk di'story'.Btol la apa orang cakap : time skola adalah time paling best dalam hidup :)

No comments:

Post a Comment