Lagu Rasmi Blog Ini : 'Satelit Puaka' Wings

'satelit puaka,lu patut diibaratkan tergantung di angkasa,bersaksikan dosa..' knpa lagu ni? sebab mulut aku pun puaka jugak hahaha

01 April 2010

'Proton MPV'?


Keja aku ni buat aku jumpa macam-macam orang dalam sehari.Ada mood aku layan,takde mood aku biar je customer tu hahaha.Aku paling benci time lunch hour,akak-akak keja opis mesti singgah masuk pusing-pusing,tgk-tgk barang.Ada cun,ada tua,ada kurus,ada tak berapa kurus hehe,mcm-mcm lah yg ada.Bila masuk mesti ada je cerita atau celoteh dari mulot dorg.Ni aku nak cerita psl 2 org akak-akak opis,aku bukan nk menyibok tp bila dah cakap bapak kuat,aku layan dengar je la dorg berborak..

Akak A : Mah,ko ada dgr crita tak?

Akak B : cerita apa Jah?

Akak A : ala,pasal laki si Mun tu la

Akak B : tak tau plak saya.knapa ngn laki dia?

Akak A : alaa,laki dia kan rajin benor tukar kete.Ni aku dengar tukar lagi keta,padahal keta skrg tuh baru jeh brapa bulan pakai!

Akak B : ala Jah,ko bukan tak tau ke,laki dia kan banyak duit,bisnes katanye.keta apa plak dia pakai?

Akak A : yang Proton punya van tu lah,bkan yg dulu tuh,yg baru ni.Apa ke nama keta tu eh

Akak B : bukan van la kak,MPV tuh..ha,Proton REXONA!

Akak A : ha,yg tu la!


Begitu konfiden muka akak tu menjawab.Kawan dia pun 2x5 jugak hahahaha

2 comments:

  1. wahaha! diorang dua tu dulu sekelas..kelas blkg skali..hahah

    ReplyDelete
  2. hakhak! lawak2...tu la kakak2 ni..time lunch gi mkn jela..gi ngumpat orang watpe..

    ReplyDelete