Lagu Rasmi Blog Ini : 'Satelit Puaka' Wings

'satelit puaka,lu patut diibaratkan tergantung di angkasa,bersaksikan dosa..' knpa lagu ni? sebab mulut aku pun puaka jugak hahaha

20 January 2010

filem 'Top 5 Aku' utk 2009



Selain dari byk habiskan masa tgk bola,aku jgk banyak habiskan masa tgk movie dekat wayang (walaupun aku slalu beli dvd-dvd pirate,tp kalo filem-filem 'pecah panggung',aku msti tgk kat wayang.nak 'feel' katanya.hahahaha) Sepanjang tahun 2009,byk filem aku tgk.So,inilah list 'Top 5 Aku' filem 2009 pilihan aku (bkn pilihan Aziz M.Osman ye).Owh,lupa plak,list ni campur filem tempatan dan Hollywood

AVATAR -filem last utk 2009,filem the best! perghh.terbaik dari ladang! hahhaha kalo ada org nak blanje aku tgk lg,aku on! mmg superb! storyline da agak biasa (cth: 'Dances With Wolves'),tapi bab grafik,memang 'booom boom pow!

DISTRICT 9 - budget 'cenonet',tp sbb dibantu oleh direktor power,Peter Jackson,filem psl alien buat setinggan kat S.Africa ni memang best.Bak kata TV9 'Dekat Di hati' hahhaha

UP - aku jarang tgk citer-citer 3D.Last aku layan dulupun,Toy Story,Shrek dgn Ice Age.lpas-lpas tu aku da malas.Tapi sumpah,crite ni aku tgk,pecah perut beb layan gelak!

SETEM - aku tabik Kabir Bathia! mmg best n lawak habis crite ni.Plakon-plakon pun layan,Afdlin,Que,Harun,Sathiya..Hidup filem Malaysia!

PAPADOM - you're the man Afdlin! aku 'angkat' crite ni as the best filem Malaysia for 2009! good story,bapak lawak n touching jgk la hahaha


So utk tahun ni,byk crite 'pecah panggung' akan masuk mcm Percy Jackson And The Lightning Thief,Clash Of The Titans,Wolf Men,Avatar : The Last Airbender n tah apae-ape lg.Tp aku harap citer Msia pun best-best utk 2010 (tak sabar nk tunggu Hantu Mak Limah (Zombie Kg.Pisang 2),Estet,Kapooow!..dan aku harap dapat tgk lg banyak muka Harun Salim Bachik tahun ni! hahaha (idola aku tuh)

1 comment:

  1. hahaha.. kelakar giler seh gambar ni.. gelak guling2 dah nii.. anyway.. citer ni mmg best.. hehehe...

    ReplyDelete