Lagu Rasmi Blog Ini : 'Satelit Puaka' Wings

'satelit puaka,lu patut diibaratkan tergantung di angkasa,bersaksikan dosa..' knpa lagu ni? sebab mulut aku pun puaka jugak hahaha

02 January 2010

keputusan yg sukar

Ah,aku pling fucked up bila nak buat decision yg bakal mengubah destini hidup aku.Takot apa yg diputuskan itu salah,gagal la tuh ataupun berjaya dan bole buat aku happy slama-lamanya.Ah,fuck fuck fuck! sakit otak

28 tahun aku da makan garam,ni la 1st time aku rasa susah nak buat decision.Korg mungkin bole tlg aku..

Ok..AKU TGH PIKIR NAK POTONG SELUAR JEANS AKU JADIK SHORT.PATOT ATAU TIDAK?? bnyak memori ooo jeans Levi's aku tuh.Yes or no?



(lagu background: KRU 'NEGATIF' - 'Jgn pandang negatif saja,BIARKU DGN JEANS BIRU KU..')


Hahaha

5 comments:

  1. No..!
    Ko simpan je.
    Mane tau leh jadi pekasam.
    Muahaha...

    ReplyDelete
  2. susah apenye..ko gunting je la tapi ko pejam mate 2,baru la ko c tau yg ko gunting hahaha..

    ReplyDelete
  3. Kau potong jer pastu kau letak zip kat kepala lutut so that seluar pendek kau tu sbb bila kau rindu nak pakai seluaq panjang, kau attached jelah ngan yg kau dah kerat tu dol!

    ReplyDelete
  4. potong bulu peha kau lebih baik. tidak lahh terkeluar di sebalik koyakan jeans tersebut. sekian advise saya

    ReplyDelete